Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St. Anton 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rockafella" data-source="post: 898810" data-attributes="member: 116832"><p>Jag blir så glad och taggad av alla inlägg! Jag har planerat att åka ner med en vän i början på November, just för att vara ute i god tid och lyckas plocka nåt diskarjobb tex</p><p></p><p>Tar gärna lite tips om både boende och jobb såhär i förhand!</p><p></p><p>By the way, är det smartast att bara glida ner tidigt och fixa allt på plats, eller tjänar man på att ringa för boende och jobb innan?</p><p></p><p>Enligt Bandgren så verkar det extremt lätt att få jobb om man åker dit runt den 10e november, så en vecka på vandrarhem i början på november och en jäkla massa jobb sökande som inkluderar boende och/eller mat bör väl göra susen, eller?</p><p></p><p>/W</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rockafella, post: 898810, member: 116832"] Jag blir så glad och taggad av alla inlägg! Jag har planerat att åka ner med en vän i början på November, just för att vara ute i god tid och lyckas plocka nåt diskarjobb tex Tar gärna lite tips om både boende och jobb såhär i förhand! By the way, är det smartast att bara glida ner tidigt och fixa allt på plats, eller tjänar man på att ringa för boende och jobb innan? Enligt Bandgren så verkar det extremt lätt att få jobb om man åker dit runt den 10e november, så en vecka på vandrarhem i början på november och en jäkla massa jobb sökande som inkluderar boende och/eller mat bör väl göra susen, eller? /W [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St. Anton 11/12
Tillbaka
Topp