Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St. Anton 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="caile91" data-source="post: 908542" data-attributes="member: 118166"><p>tjena tänkte efter en säsong i St Anton ge några tips :D </p><p>1 ÅK FÖR FAN du ångrar det inte speciellt inte om du åker själv, du kommer träffa hur många sköna människor som helst å skaffa bra vänner på nolltid</p><p>2 klarade min säsong på 40000 dock from januari men hade ett dyrt boende men ha mer pengar än ni behöver om möjligt så kan ni välja friare bland jobben</p><p>3 många som åker ner i mitten av november för att söka jobb får tilll svar "vi söker inte just nu kom tillbaka om några veckor. </p><p>4 JOBB FINNS om inte direkt så blir det alltid öppna tjänster allteftersom .</p><p>5 Finns en lägenhet över taps 5 man aningen dyrt HELT KLART VÄRT DET kolla upp det :D</p><p></p><p>jag åkte ner själv 5 januari förra säsongen allt löste sig på 3 dagar, om någon som är i den situationen känner sig osäkra eller oroliga över att åka själv så släng iväg ett PM vetja :D</p><p></p><p>St Anton är galet det kan alla som varit där vittna om ni kommer ha grymt roligt :D</p><p>ÅKÅKÅKÅKÅKÅKÅKÅKÅKÅK!!!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="caile91, post: 908542, member: 118166"] tjena tänkte efter en säsong i St Anton ge några tips :D 1 ÅK FÖR FAN du ångrar det inte speciellt inte om du åker själv, du kommer träffa hur många sköna människor som helst å skaffa bra vänner på nolltid 2 klarade min säsong på 40000 dock from januari men hade ett dyrt boende men ha mer pengar än ni behöver om möjligt så kan ni välja friare bland jobben 3 många som åker ner i mitten av november för att söka jobb får tilll svar "vi söker inte just nu kom tillbaka om några veckor. 4 JOBB FINNS om inte direkt så blir det alltid öppna tjänster allteftersom . 5 Finns en lägenhet över taps 5 man aningen dyrt HELT KLART VÄRT DET kolla upp det :D jag åkte ner själv 5 januari förra säsongen allt löste sig på 3 dagar, om någon som är i den situationen känner sig osäkra eller oroliga över att åka själv så släng iväg ett PM vetja :D St Anton är galet det kan alla som varit där vittna om ni kommer ha grymt roligt :D ÅKÅKÅKÅKÅKÅKÅKÅKÅKÅK!!!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St. Anton 11/12
Tillbaka
Topp