Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St. Anton 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grasberg" data-source="post: 935158" data-attributes="member: 130562"><p>Hej!</p><p></p><p>Det finns en sängplats ledig i min lägenhet på 25 kvm i st Jacob (st Jakober Dorfstrasse 156). ca 20 min gång från st Anton, men nära till busshållplats. Den blir ledig söndagen den 15 januari och gäller fram till den 28 februari. Min rumskamrat drog sig ur så ja behöver någon att dela rum och hyran med. Priset för denna period är 830 euro dvs 20 euro/dag. Det är en fräsch lägenhet med kök och badrum. </p><p></p><p>Jag nås på mail: hugo.grasberg@gmail.com</p><p>eller på mobil: +46733387821 </p><p></p><p>ses i backen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grasberg, post: 935158, member: 130562"] Hej! Det finns en sängplats ledig i min lägenhet på 25 kvm i st Jacob (st Jakober Dorfstrasse 156). ca 20 min gång från st Anton, men nära till busshållplats. Den blir ledig söndagen den 15 januari och gäller fram till den 28 februari. Min rumskamrat drog sig ur så ja behöver någon att dela rum och hyran med. Priset för denna period är 830 euro dvs 20 euro/dag. Det är en fräsch lägenhet med kök och badrum. Jag nås på mail: hugo.grasberg@gmail.com eller på mobil: +46733387821 ses i backen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St. Anton 11/12
Tillbaka
Topp