Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FAhrle" data-source="post: 1020546" data-attributes="member: 144211"><p>Hej!!</p><p>Jag gick också ut gymnasiet i våras och satsar nu stenhårt för en säsong i Alperna, troligtvis i St Anton. Jag kommer åka ner ensam då jag har brist på intresserade kompisar, så jag behöver hitta några att dela boende med. Jag har ett stort intresse för skidåkning och har också åkt mycket skidor nere i Alperna, mestadels i Österrike. </p><p>Min plan är att åka ner i mitten/slutet av november och ha ett boende ordnat tills dess och sen stanna där nere till och med april. Jag åker ner för skidåkningen i första hand men såklart festandet också! </p><p>Hör gärna av er! :D :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FAhrle, post: 1020546, member: 144211"] Hej!! Jag gick också ut gymnasiet i våras och satsar nu stenhårt för en säsong i Alperna, troligtvis i St Anton. Jag kommer åka ner ensam då jag har brist på intresserade kompisar, så jag behöver hitta några att dela boende med. Jag har ett stort intresse för skidåkning och har också åkt mycket skidor nere i Alperna, mestadels i Österrike. Min plan är att åka ner i mitten/slutet av november och ha ett boende ordnat tills dess och sen stanna där nere till och med april. Jag åker ner för skidåkningen i första hand men såklart festandet också! Hör gärna av er! :D :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton 13/14
Tillbaka
Topp