Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EricH" data-source="post: 1044292" data-attributes="member: 67859"><p>Dela boende med oss, Matthias och Pavel!</p><p>Vi har hittat en nyrenoverad 4 pers lgh 2 min från liften i Nassarein. Det finns parkering, 2 stora sovrum, TV, Wifi, dusch och en kokvrå. Den ligger i en källare men finns ett mindre fönster. Det bästa med lägenheten är dock läget, gångavstånd överallt och en näst inpå garanterad förstaplats i liftkön på puderdagar. </p><p>Hyran är 27 euro/natt och person. </p><p>Vi söker 2 sköna tjejer/killar som vill dela med oss. De kraven vi har är att:</p><p>- Ni stannar början av dec - slutet av säsongen.</p><p>- Ni kan betala hyran i tid.</p><p>- Ni vet hur man städar och diskar.</p><p>- Ni gillar att åka puder.</p><p></p><p>Vi kommer att jobba på klubb så om ni också gör det och har samma dygnsrytm som oss vore det ett plus. </p><p>Om ni tänkte bila ner och har plats för oss och eller våra skidor vore det också tungt!</p><p></p><p>Kort om oss:</p><p>21 år gamla från Sollentuna. Blir 3e vintersäsongen och ska jobba på Kandahar i vinter. Åker mycket puder och park. Blir även en hel del fest. </p><p></p><p>Hör av er, enklast på min FB: <a href="https://www.facebook.com/matthias.karthauser" target="_blank">https://www.facebook.com/matthias.karthauser</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EricH, post: 1044292, member: 67859"] Dela boende med oss, Matthias och Pavel! Vi har hittat en nyrenoverad 4 pers lgh 2 min från liften i Nassarein. Det finns parkering, 2 stora sovrum, TV, Wifi, dusch och en kokvrå. Den ligger i en källare men finns ett mindre fönster. Det bästa med lägenheten är dock läget, gångavstånd överallt och en näst inpå garanterad förstaplats i liftkön på puderdagar. Hyran är 27 euro/natt och person. Vi söker 2 sköna tjejer/killar som vill dela med oss. De kraven vi har är att: - Ni stannar början av dec - slutet av säsongen. - Ni kan betala hyran i tid. - Ni vet hur man städar och diskar. - Ni gillar att åka puder. Vi kommer att jobba på klubb så om ni också gör det och har samma dygnsrytm som oss vore det ett plus. Om ni tänkte bila ner och har plats för oss och eller våra skidor vore det också tungt! Kort om oss: 21 år gamla från Sollentuna. Blir 3e vintersäsongen och ska jobba på Kandahar i vinter. Åker mycket puder och park. Blir även en hel del fest. Hör av er, enklast på min FB: [URL]https://www.facebook.com/matthias.karthauser[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton 14/15
Tillbaka
Topp