Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Toerne" data-source="post: 1046667" data-attributes="member: 149935"><p>Tjena!</p><p></p><p>Planen har varit fram tills nu att åka ner med 2 vänner som jag har åkt skidor med de senaste åren. Vi hade tänkt flyga ner och boka boende för någon vecka och sedan ordna boende och jobb på plats. Nu har båda två ställt in men jag tänkte fortfarande åka vilket innebär att jag åker solo. Känns ju halvkul att göra det själv speciellt när det är första gången jag spenderar någon säsong någonstans. </p><p></p><p>Så om du åker solo eller om det är något gäng som känner för att ta in en säsongsfärsking så hör gärna av dig/er via pm! Om ni inte har plats eller inte vill ta in någon för boende så är det ju alltid kul om ni hör av er ändå, fördelen av att åka ensam är ju att man träffar nya människor.</p><p></p><p>Jag är en kille från Uppsala och fyller 19 om en vecka. När det gäller nivå på åkningen så tycker jag att det inte säger så mycket att säga att jag är rätt så duktig. Men jag kan säga att jag har åkt skidor mer än 1 vecka varje säsong sen jag var liten och att 1 vecka vardera säsong de två senaste spenderades i alperna, i Val Thorens och Bad Gastein. Har även spenderat 2 veckor på två tillfällen i alperna tidigare.</p><p>Kör nu på ett par TST med allt vad det innebär.</p><p></p><p>Tänkte åka ner om någon dryg månad men det beror på vilka eller om någon hör av sig. </p><p></p><p>Hoppas vi hörs! / Jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Toerne, post: 1046667, member: 149935"] Tjena! Planen har varit fram tills nu att åka ner med 2 vänner som jag har åkt skidor med de senaste åren. Vi hade tänkt flyga ner och boka boende för någon vecka och sedan ordna boende och jobb på plats. Nu har båda två ställt in men jag tänkte fortfarande åka vilket innebär att jag åker solo. Känns ju halvkul att göra det själv speciellt när det är första gången jag spenderar någon säsong någonstans. Så om du åker solo eller om det är något gäng som känner för att ta in en säsongsfärsking så hör gärna av dig/er via pm! Om ni inte har plats eller inte vill ta in någon för boende så är det ju alltid kul om ni hör av er ändå, fördelen av att åka ensam är ju att man träffar nya människor. Jag är en kille från Uppsala och fyller 19 om en vecka. När det gäller nivå på åkningen så tycker jag att det inte säger så mycket att säga att jag är rätt så duktig. Men jag kan säga att jag har åkt skidor mer än 1 vecka varje säsong sen jag var liten och att 1 vecka vardera säsong de två senaste spenderades i alperna, i Val Thorens och Bad Gastein. Har även spenderat 2 veckor på två tillfällen i alperna tidigare. Kör nu på ett par TST med allt vad det innebär. Tänkte åka ner om någon dryg månad men det beror på vilka eller om någon hör av sig. Hoppas vi hörs! / Jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton 14/15
Tillbaka
Topp