Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mandushjelm" data-source="post: 1047141" data-attributes="member: 146327"><p>Hallå Göteborgare och annat löst folk!</p><p>Jag och mina polare åker ned den 25 november till St Anton och då vi åker i en 7 meter lång skåpbil har vi två platser över samt bagageutrymme i massor. Vill du ha med lite mer grejer än de du orkar ta på buss, tåg eller flyg så är det bara att höra av dig så kan vi orda något. </p><p>100-200 riksdaler för bagage, 1000 för plats i bilen eller högstbjudande. Är du mekaniker samt mycket har erfarenhet från stora bilar får man förtur. Kan självklart plocka upp folk på vägen ned. </p><p>Skriv ett pm eller skicka ett sms eller ring 0700929325. </p><p>Ha det gött! Mvh Mandus och polarna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mandushjelm, post: 1047141, member: 146327"] Hallå Göteborgare och annat löst folk! Jag och mina polare åker ned den 25 november till St Anton och då vi åker i en 7 meter lång skåpbil har vi två platser över samt bagageutrymme i massor. Vill du ha med lite mer grejer än de du orkar ta på buss, tåg eller flyg så är det bara att höra av dig så kan vi orda något. 100-200 riksdaler för bagage, 1000 för plats i bilen eller högstbjudande. Är du mekaniker samt mycket har erfarenhet från stora bilar får man förtur. Kan självklart plocka upp folk på vägen ned. Skriv ett pm eller skicka ett sms eller ring 0700929325. Ha det gött! Mvh Mandus och polarna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton 14/15
Tillbaka
Topp