Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bexs" data-source="post: 1047644" data-attributes="member: 149001"><p>Tjääääna alla HJÄLPSAMMA skidpåkar! :D</p><p></p><p>så atteee jaaa, en kväll bokade jag och kompisen flyget ner te St. Anton den 2 december. Vi har bokat hotell för två nätter och haft kontakt med en "jobbmöjlighet" och vi ska in i affären och prata med de när vi där (läste att de var rätt vanligt). Även om man vill kalla sig själv för optimist samt fått support från en vän som var där förra säsongen att "allt kommer bli grymt!! det kommer lösa sig alltihop!!" så blir en ju ändå lite sådär orolig! </p><p></p><p>Jag söker lite information från tidigare säsongare som sitter på svar på bland annat detta:</p><p></p><p>-Vi har ju hotell i två dagar, är det lätt att checka in på annat hotell/bed & breakfast/vad som HELST, när man liksom är där nere och inte lyckats få jobbet man ville med boende? Att man i princip utan förvarning kan hitta ett ställe på princip samma dag!</p><p></p><p>- </p><p></p><p>-..? kändes som hjärnan hade tusen frågor på lager? Ahja allmänna tips uppskattas!</p><p></p><p>ska bli så sinnessjukt roligt så tror en spricker!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bexs, post: 1047644, member: 149001"] Tjääääna alla HJÄLPSAMMA skidpåkar! :D så atteee jaaa, en kväll bokade jag och kompisen flyget ner te St. Anton den 2 december. Vi har bokat hotell för två nätter och haft kontakt med en "jobbmöjlighet" och vi ska in i affären och prata med de när vi där (läste att de var rätt vanligt). Även om man vill kalla sig själv för optimist samt fått support från en vän som var där förra säsongen att "allt kommer bli grymt!! det kommer lösa sig alltihop!!" så blir en ju ändå lite sådär orolig! Jag söker lite information från tidigare säsongare som sitter på svar på bland annat detta: -Vi har ju hotell i två dagar, är det lätt att checka in på annat hotell/bed & breakfast/vad som HELST, när man liksom är där nere och inte lyckats få jobbet man ville med boende? Att man i princip utan förvarning kan hitta ett ställe på princip samma dag! - -..? kändes som hjärnan hade tusen frågor på lager? Ahja allmänna tips uppskattas! ska bli så sinnessjukt roligt så tror en spricker!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton 14/15
Tillbaka
Topp