Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gunnvald" data-source="post: 1057868" data-attributes="member: 139418"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag kommer lämna in en masteruppsats 31 Mars och tänkte därefter bege mig ner till St. Anton för några dagar skidåkning och chill i solen.</p><p></p><p>Jag letar boende 4 april till 13 april, är det någon som har en spot över nånstans? Jag har några kompisar som bor på St. Jakober Dorfstraße 5 men som tyvärr inte har plats, så gärna i närheten där men det är bara en bonus. I övrigt så är jag 27 år snart färdigutbildad civ.ing och ekonom, ordningssam, väluppfostrad, kan betala för boende osv inga problem, avslappnad och skön skier som just nu är fruktansvärt sugen på skidåkning. Har ännu i år bara hunnit med en dag i Romme så har en rätt svår skidabstinens.</p><p></p><p>Om någon vill inackorda le moi så vänligen hör av er till patrik.gunnvald@gmail.com snarast då jag måste lösa boende senast inom en vecka känns det som :P</p><p></p><p>Mvh,</p><p>Patrik Gunnvald</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gunnvald, post: 1057868, member: 139418"] Hej! Jag kommer lämna in en masteruppsats 31 Mars och tänkte därefter bege mig ner till St. Anton för några dagar skidåkning och chill i solen. Jag letar boende 4 april till 13 april, är det någon som har en spot över nånstans? Jag har några kompisar som bor på St. Jakober Dorfstraße 5 men som tyvärr inte har plats, så gärna i närheten där men det är bara en bonus. I övrigt så är jag 27 år snart färdigutbildad civ.ing och ekonom, ordningssam, väluppfostrad, kan betala för boende osv inga problem, avslappnad och skön skier som just nu är fruktansvärt sugen på skidåkning. Har ännu i år bara hunnit med en dag i Romme så har en rätt svår skidabstinens. Om någon vill inackorda le moi så vänligen hör av er till patrik.gunnvald@gmail.com snarast då jag måste lösa boende senast inom en vecka känns det som :P Mvh, Patrik Gunnvald [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton 14/15
Tillbaka
Topp