Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St.Anton 16/17 roomies och boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eSund" data-source="post: 1076633" data-attributes="member: 154483"><p>Halloj! </p><p></p><p>Utöver de facebookgrupper som redan länkats är St Anton Jobs och St Anton Crew - Holla at me!! bra grupper. Där lägger locals upp jobb och boende annonser till och från. </p><p></p><p>Om man inte lyckas fixa något hemifrån så är det inte fel att åka upp dit i månadsskiftet, nov/dec, och söka boende/jobb där. Har du tur med jobbet kan du få boendet inkluderat (väääärt!!!). Boka B&B i nån vecka i början (ex. haus sepp gruber, där jag bodde i början) och så löser man resten på plats. Funkade för mig likväl för många andra. Så bara för att man inte lyckas boka allt hemifrån så ska man inte deppa ihop och skita i att åka!!</p><p></p><p>Länkade en lista med säsongsboenden. Notera att det finns betydligt fler som inte finns på listan.</p><p></p><p>Hoppas ni alla får en toppen säsong!! Var där i vintras, var grymt!!!</p><p></p><p>Edit: Gick ingen vidare att ladda upp listan.. Gör bara som Sebastian ovan sa så får man listan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eSund, post: 1076633, member: 154483"] Halloj! Utöver de facebookgrupper som redan länkats är St Anton Jobs och St Anton Crew - Holla at me!! bra grupper. Där lägger locals upp jobb och boende annonser till och från. Om man inte lyckas fixa något hemifrån så är det inte fel att åka upp dit i månadsskiftet, nov/dec, och söka boende/jobb där. Har du tur med jobbet kan du få boendet inkluderat (väääärt!!!). Boka B&B i nån vecka i början (ex. haus sepp gruber, där jag bodde i början) och så löser man resten på plats. Funkade för mig likväl för många andra. Så bara för att man inte lyckas boka allt hemifrån så ska man inte deppa ihop och skita i att åka!! Länkade en lista med säsongsboenden. Notera att det finns betydligt fler som inte finns på listan. Hoppas ni alla får en toppen säsong!! Var där i vintras, var grymt!!! Edit: Gick ingen vidare att ladda upp listan.. Gör bara som Sebastian ovan sa så får man listan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St.Anton 16/17 roomies och boende
Tillbaka
Topp