Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton 17-18/11
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Donkii" data-source="post: 132325" data-attributes="member: 54636"><p>På torsdag eller fredag den 17-18 så sätter sig tratten och finkel den fräna jäkla jänk-bussen o sparkar oss ned mot st. anton för lite frän fest efter vägen. Så vilka kickar sig ned under dessa dagar och var ska man stanna o klösa ögonen ur folk på dansgolvet.. ? Vore ju smått fränt att testa tysk rave innan man sliter på sig tyroler hatten o ställer sig o joddlar spritt språngande naken mellan alp-topparna ;D ? </p><p></p><p>Over and out!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Donkii, post: 132325, member: 54636"] På torsdag eller fredag den 17-18 så sätter sig tratten och finkel den fräna jäkla jänk-bussen o sparkar oss ned mot st. anton för lite frän fest efter vägen. Så vilka kickar sig ned under dessa dagar och var ska man stanna o klösa ögonen ur folk på dansgolvet.. ? Vore ju smått fränt att testa tysk rave innan man sliter på sig tyroler hatten o ställer sig o joddlar spritt språngande naken mellan alp-topparna ;D ? Over and out! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton 17-18/11
Tillbaka
Topp