J
josefula
Guest
st anton 2006
Hej! St anton 2006.. garanterat galet =)
vi är två tjejer som drar ner efter nyår, jobb är inget problem men vårt boende gick precis åt pipsvängen.
någon som har en lägenhet fixad med plats över för två personer?! känns lite panikartat just nu...
adda mig på msn: jozzanh@hotmail.com, lr langa en line..
vi är två tjejer som drar ner efter nyår, jobb är inget problem men vårt boende gick precis åt pipsvängen.
någon som har en lägenhet fixad med plats över för två personer?! känns lite panikartat just nu...
adda mig på msn: jozzanh@hotmail.com, lr langa en line..