Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St anton 2007
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="victor_h" data-source="post: 194167" data-attributes="member: 47093"><p>Vill inte vara gnällig men finns jätte många trådar om St anton, men kan väl kortfattat beskriva vad som sägs i dom</p><p></p><p>Ang boendet så är det lättast att ringa/maila ner till turist byrån i st anton så skickar dom massa säsongs boende till er, eller så går du inn på www.stantonamarlberg.com och leter upp ngt där, finns jätte mkt, dock är inte allt säsongsboende direkt. Vissa säger att man bara kan dra ner i slutet av november så är det lätt att fixa boende direkt på plats.</p><p>Det är dyrast att bo inne i St anton, billigare alt's är Nasserien som ligger 10min gång utanför, Sen kommer st jacob där tar det snarare 20min att gå och längst bort ligger Pattneu, bor man där är bil att rekomendera men mkt billigare boende.</p><p></p><p>Jobb fixar du lättast väl på plats, finns ngt som heter Mailbox där det finns olika jobberbjudanden, annars kan man snacka med andra säsongare och ´kan fixa jobb på den vägen.</p><p></p><p>Jag och mina kompisar har boakt boende härifrån Sve men vi försöker fixa jobb när vi kommer ner, dom säger att där blir mkt jobb runt jul/nyår och när det kommer mkt snö så det ska inte vara några större problem, svenskar har bra anseende där nere.</p><p></p><p>Lycka till ses där nere</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="victor_h, post: 194167, member: 47093"] Vill inte vara gnällig men finns jätte många trådar om St anton, men kan väl kortfattat beskriva vad som sägs i dom Ang boendet så är det lättast att ringa/maila ner till turist byrån i st anton så skickar dom massa säsongs boende till er, eller så går du inn på www.stantonamarlberg.com och leter upp ngt där, finns jätte mkt, dock är inte allt säsongsboende direkt. Vissa säger att man bara kan dra ner i slutet av november så är det lätt att fixa boende direkt på plats. Det är dyrast att bo inne i St anton, billigare alt's är Nasserien som ligger 10min gång utanför, Sen kommer st jacob där tar det snarare 20min att gå och längst bort ligger Pattneu, bor man där är bil att rekomendera men mkt billigare boende. Jobb fixar du lättast väl på plats, finns ngt som heter Mailbox där det finns olika jobberbjudanden, annars kan man snacka med andra säsongare och ´kan fixa jobb på den vägen. Jag och mina kompisar har boakt boende härifrån Sve men vi försöker fixa jobb när vi kommer ner, dom säger att där blir mkt jobb runt jul/nyår och när det kommer mkt snö så det ska inte vara några större problem, svenskar har bra anseende där nere. Lycka till ses där nere [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St anton 2007
Tillbaka
Topp