Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St anton 2007
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Isberg" data-source="post: 194651" data-attributes="member: 43130"><p>bo billigt, men lite utanför: flirsh, pattneu</p><p>bo hyfsat nära men lite dyrare: nasserein typ marcus traxl</p><p>det e hyfsat svårt o fixa något bra boende centralt i anton, men nasserein e nära.</p><p></p><p>flirsh o pattneu rekomenderas bil då skidbussarna inte går på kvällen när man vill in o festa, men boendet är sjukt billigt där iaf, halva priset mot nasserein/anton.</p><p></p><p>bo inte i st jacob om ni inte har bil heller, det e off..</p><p></p><p>men var beredda på att det kan vara svårt att få jobb/boende om ni drar ner så sent som januari..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Isberg, post: 194651, member: 43130"] bo billigt, men lite utanför: flirsh, pattneu bo hyfsat nära men lite dyrare: nasserein typ marcus traxl det e hyfsat svårt o fixa något bra boende centralt i anton, men nasserein e nära. flirsh o pattneu rekomenderas bil då skidbussarna inte går på kvällen när man vill in o festa, men boendet är sjukt billigt där iaf, halva priset mot nasserein/anton. bo inte i st jacob om ni inte har bil heller, det e off.. men var beredda på att det kan vara svårt att få jobb/boende om ni drar ner så sent som januari.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St anton 2007
Tillbaka
Topp