Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St anton 2007
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrLayer" data-source="post: 198035"><p>Jag har just bokat boende med tre polare lite bortanför nasserein. Går på 19 euro dygnet och då är det en lägenhet med diskmaskin, micro, stor platt-TV osv. Så att hitta bra boende är inte så svårt. Vi hittade det genom turistbyrån, ringde och kollade hur det var. Han skickade lite bilder på stället sen var det klappat och klart. En del säger att det är lättare om man kan tyska, att de gillar sådana personer bättre, men det märkte inte jag något av...</p><p></p><p>Ses väl där nere!</p><p>/N</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrLayer, post: 198035"] Jag har just bokat boende med tre polare lite bortanför nasserein. Går på 19 euro dygnet och då är det en lägenhet med diskmaskin, micro, stor platt-TV osv. Så att hitta bra boende är inte så svårt. Vi hittade det genom turistbyrån, ringde och kollade hur det var. Han skickade lite bilder på stället sen var det klappat och klart. En del säger att det är lättare om man kan tyska, att de gillar sådana personer bättre, men det märkte inte jag något av... Ses väl där nere! /N [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St anton 2007
Tillbaka
Topp