Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton 2011/2012
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pocapontus" data-source="post: 913967" data-attributes="member: 105055"><p>Tja alla!</p><p></p><p>Såhär är det. Jag har förmodligen två jobb med boende inkluderat i St Anton. Jobben börjar i november någon gång. Det är två olika sorters jobb. Båda är på ett tvätteri som sköter tvätten åt de flesta hotellen i och runt St Anton. </p><p></p><p>Ett av jobbet är nere i tvätteriet. Sortera tvätt, mangla osv med österrikiska tanter. Det andra jobbet är som chaufför där man hämtar och lämnar tvätt på de olika hotellen. </p><p></p><p>Jag va nere i St Anton förra säsongen och jobbade på detta stället. Har jobbat med båda jobben. Tror att båda jobbet kommer vara heltid och man tjänar helt okej med pengar. Familjen man jobbar och bor hos är sjukt snälla och gulliga. Dom är väldigt bra att ha å göra med och hjälper till med alla papper och dylikt. </p><p></p><p>Jobbet nere i tvätteriet kan vara lite stressigt men är ändå ganska soft. Skönt att stå och hänga med tanterna. </p><p>Det andra jobbet när man kör skåpbil är lite stressigare och ganska tungt i omgångar. </p><p></p><p>Alla på jobbet är grymt sjysta och chefen Stefan är grym på det mesta. Han har haft många säsongare hos sig och snackar bra engelska. Jag kunde själv ingen tyska när jag kom dit men det löste sig ändå. Stefan kan också alla dom bästa ställena att åka på oavsett om man e nybörjare eller dålig. Han e helt enkelt grym!</p><p></p><p>Nu låter det som att jag säljer på detta jobbet sjukt mkt men det e faktiskt ett bra jobb om man kan tänka sig att jobba heltid. </p><p></p><p>E ni intresserade så maila mig på walbergpontus@hotmail.com</p><p></p><p>peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pocapontus, post: 913967, member: 105055"] Tja alla! Såhär är det. Jag har förmodligen två jobb med boende inkluderat i St Anton. Jobben börjar i november någon gång. Det är två olika sorters jobb. Båda är på ett tvätteri som sköter tvätten åt de flesta hotellen i och runt St Anton. Ett av jobbet är nere i tvätteriet. Sortera tvätt, mangla osv med österrikiska tanter. Det andra jobbet är som chaufför där man hämtar och lämnar tvätt på de olika hotellen. Jag va nere i St Anton förra säsongen och jobbade på detta stället. Har jobbat med båda jobben. Tror att båda jobbet kommer vara heltid och man tjänar helt okej med pengar. Familjen man jobbar och bor hos är sjukt snälla och gulliga. Dom är väldigt bra att ha å göra med och hjälper till med alla papper och dylikt. Jobbet nere i tvätteriet kan vara lite stressigt men är ändå ganska soft. Skönt att stå och hänga med tanterna. Det andra jobbet när man kör skåpbil är lite stressigare och ganska tungt i omgångar. Alla på jobbet är grymt sjysta och chefen Stefan är grym på det mesta. Han har haft många säsongare hos sig och snackar bra engelska. Jag kunde själv ingen tyska när jag kom dit men det löste sig ändå. Stefan kan också alla dom bästa ställena att åka på oavsett om man e nybörjare eller dålig. Han e helt enkelt grym! Nu låter det som att jag säljer på detta jobbet sjukt mkt men det e faktiskt ett bra jobb om man kan tänka sig att jobba heltid. E ni intresserade så maila mig på walbergpontus@hotmail.com peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton 2011/2012
Tillbaka
Topp