Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton 24 januari
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="podde" data-source="post: 58554" data-attributes="member: 34659"><p>japp!</p><p>jag och en polare ska också ner 24 januari å plugga! funderar lite på hur man ska ta sig ner..känns som bil hade vatt bäst, men vi äger bara en gammal folksvagnsbuss från -74 som får in avgaser i kupén när man kör.. =) får köra med fullt nerrullade rutor, så den känns lite kärv.. annars kanske bussresa e att föredra eftersom man brukar få ta med sig lite mer packning där än på ett flyg, plus att de e billigare!? vad hade du tänkt!?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="podde, post: 58554, member: 34659"] japp! jag och en polare ska också ner 24 januari å plugga! funderar lite på hur man ska ta sig ner..känns som bil hade vatt bäst, men vi äger bara en gammal folksvagnsbuss från -74 som får in avgaser i kupén när man kör.. =) får köra med fullt nerrullade rutor, så den känns lite kärv.. annars kanske bussresa e att föredra eftersom man brukar få ta med sig lite mer packning där än på ett flyg, plus att de e billigare!? vad hade du tänkt!? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton 24 januari
Tillbaka
Topp