Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St.Anton 4 mars
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Halling" data-source="post: 149368" data-attributes="member: 30030"><p>Tjena tänkte ta en flygresa ner den 4 mars under min lediga vecka ifrån jobbet <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Tyvärr så hade ingen kompis möjlighet att följa med då så undrar om det finns några roliga skid/snowboard-åkare som är där / ska dit under samma tid, skulle vara kul att hitta några att hajka lite med då det inte är så dundersmart att göra det själv direkt!</p><p></p><p>ps. Åker själv snowboard.</p><p></p><p>// Gustav Halling</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Halling, post: 149368, member: 30030"] Tjena tänkte ta en flygresa ner den 4 mars under min lediga vecka ifrån jobbet :) Tyvärr så hade ingen kompis möjlighet att följa med då så undrar om det finns några roliga skid/snowboard-åkare som är där / ska dit under samma tid, skulle vara kul att hitta några att hajka lite med då det inte är så dundersmart att göra det själv direkt! ps. Åker själv snowboard. // Gustav Halling [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St.Anton 4 mars
Tillbaka
Topp