Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St.Anton Åker på Fredag Någon som vill ha nått från Sverige?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="campmolloy-david" data-source="post: 65270" data-attributes="member: 38488"><p>Hej! Jag åker oxå ner på på fedag fast med buss. Men jag har absolut inget boende när jag kommer ner till St Anton, vet ni nåt boende där jag kunde ha hyrt in mig några dagar eller så? Kan va vad som helst... </p><p>Börjar känna lite smått panik för verkar hur svårt som helst att hitta boende!!!</p><p>Hoppas höra ifrån er,</p><p>Ha en skön solig dag,</p><p>David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="campmolloy-david, post: 65270, member: 38488"] Hej! Jag åker oxå ner på på fedag fast med buss. Men jag har absolut inget boende när jag kommer ner till St Anton, vet ni nåt boende där jag kunde ha hyrt in mig några dagar eller så? Kan va vad som helst... Börjar känna lite smått panik för verkar hur svårt som helst att hitta boende!!! Hoppas höra ifrån er, Ha en skön solig dag, David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St.Anton Åker på Fredag Någon som vill ha nått från Sverige?
Tillbaka
Topp