Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St.Anton Åker på Fredag Någon som vill ha nått från Sverige?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChamBenkeYxan" data-source="post: 65273" data-attributes="member: 34055"><p>Har haft ett jävla jobb med att få tag i pernilla.</p><p>men skam den som ger sig.</p><p>Jag har fått tag i en afisch av henne iaf.</p><p>Så då blir det nog bra med barnoljan.</p><p>Har man den riktiga varan så behövs ju inte barnolja</p><p>men det e klart det e ju inte helt fel med bägge.</p><p>Jag fortsätter iaf mina försök att få tag i pernilla</p><p>hittils har jag ringt 3 pernilla wahlgren i telefonkatalogen men ingen av dom var den kända pernilla som jag antar att det e du vill ha. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChamBenkeYxan, post: 65273, member: 34055"] Har haft ett jävla jobb med att få tag i pernilla. men skam den som ger sig. Jag har fått tag i en afisch av henne iaf. Så då blir det nog bra med barnoljan. Har man den riktiga varan så behövs ju inte barnolja men det e klart det e ju inte helt fel med bägge. Jag fortsätter iaf mina försök att få tag i pernilla hittils har jag ringt 3 pernilla wahlgren i telefonkatalogen men ingen av dom var den kända pernilla som jag antar att det e du vill ha. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St.Anton Åker på Fredag Någon som vill ha nått från Sverige?
Tillbaka
Topp