Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton, Aspen, Bad Gastein el Zermatt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anniz_anniz" data-source="post: 178176" data-attributes="member: 64134"><p>Hallå!</p><p></p><p>Jag heter Annica, är 21 år, och är sugen på att sticka ner till alperna och göra en säsong eftersom jag gjort två i Åre hittills. Har inte bestämt mig för vart jag vill än, men St Anton verkar nice. Aspen, Bad gastein och Zermatt är jag också sugen på! Nån som har samma planer som jag?? Vore kul att få kontakt med någon/några med samma planer så kanske man kan sticka ner ihop!</p><p></p><p></p><p>Hör av er!!</p><p></p><p>Msn: annica_hoglund@hotmail.com</p><p>0735-06 36 67</p><p>Eller skriv ett inlägg här =)</p><p></p><p></p><p>// Annica</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anniz_anniz, post: 178176, member: 64134"] Hallå! Jag heter Annica, är 21 år, och är sugen på att sticka ner till alperna och göra en säsong eftersom jag gjort två i Åre hittills. Har inte bestämt mig för vart jag vill än, men St Anton verkar nice. Aspen, Bad gastein och Zermatt är jag också sugen på! Nån som har samma planer som jag?? Vore kul att få kontakt med någon/några med samma planer så kanske man kan sticka ner ihop! Hör av er!! Msn: annica_hoglund@hotmail.com 0735-06 36 67 Eller skriv ett inlägg här =) // Annica [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton, Aspen, Bad Gastein el Zermatt
Tillbaka
Topp