Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton, Aspen, Bad Gastein el Zermatt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hirschan" data-source="post: 178205" data-attributes="member: 53048"><p>tjena annica, jag ska ned till badgastein i nov/dec, har blivit erbjuden jobb på en butik och väntar på direktiv från arbetsgivaren om mer exact....och då fixar dom även boende, men jag har polare som ska ned och dom kommer garanterat rumspolers.....men som sagt badgastein tycker jag du ska tänka över iaf, har varit där tidigare och e riktigt nice.....ciao/fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hirschan, post: 178205, member: 53048"] tjena annica, jag ska ned till badgastein i nov/dec, har blivit erbjuden jobb på en butik och väntar på direktiv från arbetsgivaren om mer exact....och då fixar dom även boende, men jag har polare som ska ned och dom kommer garanterat rumspolers.....men som sagt badgastein tycker jag du ska tänka över iaf, har varit där tidigare och e riktigt nice.....ciao/fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton, Aspen, Bad Gastein el Zermatt
Tillbaka
Topp