Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton - äventyr !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zmarta" data-source="post: 120980" data-attributes="member: 52277"><p>Det är ju i alla fall i Österrike i stort där de flesta skandinaverna är...men det låter ju riktigt tråkigt, att åka utomlands för att träffa så många svenskar som möjligt. Men om det är det du vill är nog St. Anton perfekt. En polare till mig jobbade på Crazy Kangaroo, afterski-stället. Normalt sett anställer dom inte folk under 23 år tror jag det är, men trots att han var 19 så fick han jobb eftersom han var så grym. Du kan ju alltid försöka. Hippaste stället i St. Anton. Grymt drag.</p><p></p><p>Good luck...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zmarta, post: 120980, member: 52277"] Det är ju i alla fall i Österrike i stort där de flesta skandinaverna är...men det låter ju riktigt tråkigt, att åka utomlands för att träffa så många svenskar som möjligt. Men om det är det du vill är nog St. Anton perfekt. En polare till mig jobbade på Crazy Kangaroo, afterski-stället. Normalt sett anställer dom inte folk under 23 år tror jag det är, men trots att han var 19 så fick han jobb eftersom han var så grym. Du kan ju alltid försöka. Hippaste stället i St. Anton. Grymt drag. Good luck... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton - äventyr !
Tillbaka
Topp