Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton - äventyr !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 120984" data-attributes="member: 29566"><p>Skitsnack att de inte anställer folk under 23, vet ett antal som jobbat där som är under 23. Och din polare fick jobbet för att han var så grym? Du vet vilken mat de har där va? Hamburgare och pizza, i stort sett. Vilken toppen kock man måste vara för att kunna slänga ihop det, no offense mot din polare. CK är ett sjukt ställe, verkligen inte hippt på nåt sätt. Inredningen är från 80 talat och de skiter i att förnya den. Konceptet funkar som det är, sportlovsveckorna är det sjukaste man kan vara med om. ALLA står på borden och dansar och svinar utan dess like. Funky Chicken är att föredra...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 120984, member: 29566"] Skitsnack att de inte anställer folk under 23, vet ett antal som jobbat där som är under 23. Och din polare fick jobbet för att han var så grym? Du vet vilken mat de har där va? Hamburgare och pizza, i stort sett. Vilken toppen kock man måste vara för att kunna slänga ihop det, no offense mot din polare. CK är ett sjukt ställe, verkligen inte hippt på nåt sätt. Inredningen är från 80 talat och de skiter i att förnya den. Konceptet funkar som det är, sportlovsveckorna är det sjukaste man kan vara med om. ALLA står på borden och dansar och svinar utan dess like. Funky Chicken är att föredra... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton - äventyr !
Tillbaka
Topp