Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton - äventyr !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 120987" data-attributes="member: 29566"><p>Visst intervjuerna är säkert supersvåra, men i slutändan slänger de ändå bara ihop hamburgare och pizza. Det kan jag också göra, utan att ha gått kockutbildning. Det jag menar är att de anställer knappast folk för deras meriter eller kunskaper innom kockyrket.. No offense mot din polare, öff körrs</p><p></p><p>Alla ställen anställer väl "folk som är av en viss sort"? Man vill ju gärna sätta en prägel på stället man har. Om det sen är snygga blondiner med stora bröst, proffsiga flairare eller sköna lirare (läs amatör alkoholister), det är upp till varje ställe. Och tro mig har jag ganska bra koll, eller du kanske tror att jag sitter här och gissar bara?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 120987, member: 29566"] Visst intervjuerna är säkert supersvåra, men i slutändan slänger de ändå bara ihop hamburgare och pizza. Det kan jag också göra, utan att ha gått kockutbildning. Det jag menar är att de anställer knappast folk för deras meriter eller kunskaper innom kockyrket.. No offense mot din polare, öff körrs Alla ställen anställer väl "folk som är av en viss sort"? Man vill ju gärna sätta en prägel på stället man har. Om det sen är snygga blondiner med stora bröst, proffsiga flairare eller sköna lirare (läs amatör alkoholister), det är upp till varje ställe. Och tro mig har jag ganska bra koll, eller du kanske tror att jag sitter här och gissar bara? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton - äventyr !
Tillbaka
Topp