Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton...bara 1 vecka kvar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="McConkey" data-source="post: 27903" data-attributes="member: 12642"><p>Nu är det bara drygt en vecka kvar tills jag sätter mig i min vita 740 å sakta börjar rulla ner till de snöklädda bergen. Jag hoppas kunna glida in i St. Anton den 25 november lagom till säsongs premiären den 29:e.</p><p></p><p>Det ska bli så otroligt skönt att få åka iväg å göra något som jag älskar. Något som jag drömmer om hela dagarna. Att det snart händer känns helt overkligt! Som förstasäsongare har man ju en del förväntningar! Har tidigare vart i åre en säsong men det känns precis som hemma fast man åker skidor på dagarna!</p><p></p><p>Nu ser jag framför mig 4 månader av total lycka!</p><p></p><p>Finns det några andra entusiaster som ska till anton i vinter så hör av er. Skulle vara kul att lära känna lite roligt folk att åka med å kanske svepa några kalla med.</p><p></p><p>Ses i backen! /Micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="McConkey, post: 27903, member: 12642"] Nu är det bara drygt en vecka kvar tills jag sätter mig i min vita 740 å sakta börjar rulla ner till de snöklädda bergen. Jag hoppas kunna glida in i St. Anton den 25 november lagom till säsongs premiären den 29:e. Det ska bli så otroligt skönt att få åka iväg å göra något som jag älskar. Något som jag drömmer om hela dagarna. Att det snart händer känns helt overkligt! Som förstasäsongare har man ju en del förväntningar! Har tidigare vart i åre en säsong men det känns precis som hemma fast man åker skidor på dagarna! Nu ser jag framför mig 4 månader av total lycka! Finns det några andra entusiaster som ska till anton i vinter så hör av er. Skulle vara kul att lära känna lite roligt folk att åka med å kanske svepa några kalla med. Ses i backen! /Micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton...bara 1 vecka kvar!
Tillbaka
Topp