Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton Bil & Boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lull" data-source="post: 83154" data-attributes="member: 17808"><p>Tjena!</p><p>Vi är två nittonåriga killar från Västerås som söker boende</p><p>i St Anton, att dela med någon eller några. Vi åker ner med bil den 12 december och det skulle vara skönt om boendet är fixat fram tills dess. Vi har jobbat ihop reskassan här hemma så vi är i princip startklara för</p><p>en säsong.... Hör gladeligen av er, </p><p>vi är tacksamma för alla svar och förfrågningar.</p><p></p><p>Fredrik L</p><p>Goatama@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lull, post: 83154, member: 17808"] Tjena! Vi är två nittonåriga killar från Västerås som söker boende i St Anton, att dela med någon eller några. Vi åker ner med bil den 12 december och det skulle vara skönt om boendet är fixat fram tills dess. Vi har jobbat ihop reskassan här hemma så vi är i princip startklara för en säsong.... Hör gladeligen av er, vi är tacksamma för alla svar och förfrågningar. Fredrik L Goatama@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton Bil & Boende
Tillbaka
Topp