Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton boende finnes..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anton2" data-source="post: 387345" data-attributes="member: 79534"><p>Tja!!</p><p>Vi är 2 tjejer som sitter i samma sits som du gjorde innan....alltså letar lägenhet för fullt i St Anton! Hade varit super om vi kunde dela lägenhet eller om det finns någon ledig plats kvar i den andra lägenheten!?</p><p></p><p>När åker du ner? Vi tänkte åka ner runt den 12:e december.</p><p></p><p>Jag testar att slå en pling i eftermiddag.</p><p></p><p>Vi hörs!</p><p>/Camilla och Caroline</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anton2, post: 387345, member: 79534"] Tja!! Vi är 2 tjejer som sitter i samma sits som du gjorde innan....alltså letar lägenhet för fullt i St Anton! Hade varit super om vi kunde dela lägenhet eller om det finns någon ledig plats kvar i den andra lägenheten!? När åker du ner? Vi tänkte åka ner runt den 12:e december. Jag testar att slå en pling i eftermiddag. Vi hörs! /Camilla och Caroline [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton boende finnes..
Tillbaka
Topp