Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton boende sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Troels_Nielsen" data-source="post: 21332" data-attributes="member: 29097"><p>Hey...</p><p>Jeg er også 20 år og søger det samme som jer. Jeg har skrevet til turistbureauet i St. Anton - de sendte en lille liste med nogle ledige appartments (alle til 2-8 personer). </p><p>Så det er ikke så nemt at finde noget når man skal afsted alene. Men måske kunne vi finde ud af noget sammen alle 3? Hvis I altså ikke nødvendigvis vil bo alene. Det vil jo nok blive billigere at være 3.</p><p>Jeg har nu skrevet til en del hoteller i St. A. Mange svarer ikke igen. Andre skriver alt er optaget. Måske skal man ringe..?</p><p>Men skriv til mig på: feodor@mail.dk</p><p>Så kan vi finde ud af noget...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Troels_Nielsen, post: 21332, member: 29097"] Hey... Jeg er også 20 år og søger det samme som jer. Jeg har skrevet til turistbureauet i St. Anton - de sendte en lille liste med nogle ledige appartments (alle til 2-8 personer). Så det er ikke så nemt at finde noget når man skal afsted alene. Men måske kunne vi finde ud af noget sammen alle 3? Hvis I altså ikke nødvendigvis vil bo alene. Det vil jo nok blive billigere at være 3. Jeg har nu skrevet til en del hoteller i St. A. Mange svarer ikke igen. Andre skriver alt er optaget. Måske skal man ringe..? Men skriv til mig på: feodor@mail.dk Så kan vi finde ud af noget... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton boende sökes
Tillbaka
Topp