Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton boende!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="USA21" data-source="post: 368524" data-attributes="member: 66379"><p>Heeeeeeeeeeej igen!!</p><p></p><p></p><p>Nu har jag fått kontakt med en gubbe som har ett väldigt bra boende.. det är en lght som har allt man behöver... bodde granne med den förra säsongen å det är skit bra läge!!!</p><p></p><p>Den är för 5 personer och han vill ha 12000 Euro för 5 månader... delar man det på fem blir det alltså... 2400 Euro <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Helt okej...</p><p></p><p></p><p>Så nu är det bara att bestämma er.. kom dock ihåg att jag inte vill bo med några som vill festa dygnet runt varje dag...</p><p></p><p>Maila gärna!!</p><p></p><p>mikaela21johansson@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="USA21, post: 368524, member: 66379"] Heeeeeeeeeeej igen!! Nu har jag fått kontakt med en gubbe som har ett väldigt bra boende.. det är en lght som har allt man behöver... bodde granne med den förra säsongen å det är skit bra läge!!! Den är för 5 personer och han vill ha 12000 Euro för 5 månader... delar man det på fem blir det alltså... 2400 Euro :) Helt okej... Så nu är det bara att bestämma er.. kom dock ihåg att jag inte vill bo med några som vill festa dygnet runt varje dag... Maila gärna!! mikaela21johansson@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton boende!
Tillbaka
Topp