Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
ST ANTON (eller annan trevlig ort) 16/17
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lundstroem" data-source="post: 1077394" data-attributes="member: 46019"><p>Tjenare Bummerbuddies </p><p></p><p>Jag är en kille på 25 år som tänkte ta mig ner till St-Anton (eller annan trevlig ort) och letar efter folk att dela boende med. Jag planerar att åka ner tidigt, redan i mitten av november för att öka chanserna till att hitta ett jobb. Jobb är ett måste för mig då jag ska ta mig vidare antingen till NZ eller Asien efter säsongen och vill då hålla kostnaderna nere så gott det går. Jag befinner mig i nuläget i Stockholm och kommer göra det fram till säsongens start. När du letar efter mig på berget så hittar du mig utanför pisten, i den djupaste snön i den glesa skogen tillsammans med min sond och tranciver! </p><p></p><p>Har du några frågor om vem jag är, vad jag gillar att göra och vad jag har gjort? Då kikar du in på min Facebook nedan och skickar ett meddelande!</p><p></p><p>Så om ni är intresserade att dela boende med en lagom gammal man kika in på min facebook, släng iväg en friendrequest så planerar vi våran säsong tillsammans!!! </p><p></p><p></p><p> <a href="https://www.facebook.com/fredrik.lundstrome" target="_blank">Facebook </a><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=136726" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/19b6b3837902451a664dfd70e2fa7da3.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p> <a href="https://www.facebook.com/fredrik.lundstrome" target="_blank">https://www.facebook.com/fredrik.lundstrome</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lundstroem, post: 1077394, member: 46019"] Tjenare Bummerbuddies Jag är en kille på 25 år som tänkte ta mig ner till St-Anton (eller annan trevlig ort) och letar efter folk att dela boende med. Jag planerar att åka ner tidigt, redan i mitten av november för att öka chanserna till att hitta ett jobb. Jobb är ett måste för mig då jag ska ta mig vidare antingen till NZ eller Asien efter säsongen och vill då hålla kostnaderna nere så gott det går. Jag befinner mig i nuläget i Stockholm och kommer göra det fram till säsongens start. När du letar efter mig på berget så hittar du mig utanför pisten, i den djupaste snön i den glesa skogen tillsammans med min sond och tranciver! Har du några frågor om vem jag är, vad jag gillar att göra och vad jag har gjort? Då kikar du in på min Facebook nedan och skickar ett meddelande! Så om ni är intresserade att dela boende med en lagom gammal man kika in på min facebook, släng iväg en friendrequest så planerar vi våran säsong tillsammans!!! [url=https://www.facebook.com/fredrik.lundstrome]Facebook [/url][url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=136726][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/19b6b3837902451a664dfd70e2fa7da3.jpg[/img][/url] [URL]https://www.facebook.com/fredrik.lundstrome[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
ST ANTON (eller annan trevlig ort) 16/17
Tillbaka
Topp