Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St. Anton eller Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alexandros!" data-source="post: 1318570" data-attributes="member: 174863"><p>Har besökt bägge säsong 24/25, nu. Här är sammanfattningen mellan de!!!!</p><p>St Anton vecka 11,</p><p>Mycket fest, Kk, taps och moserwirt!! </p><p>Glaskross i fest!!!! </p><p>Skidåkningen är på topp! Att köra run of fame är så himla skoj speciellt att ta en glass när man vunnit!!!</p><p>Chamonix vecka 14</p><p>Tre dagar in av sju! </p><p>Men grand montets mega bra åk dimma första timmen, sen sol och bara gött!!</p><p>Dock är jag inte lika nöjd för att åka på olika orter kräver buss emellan jämfört med st Anton! Där man kan åka överallt!</p><p></p><p>Så min slutsats hittills är att båda är värda!</p><p>Cham magisk stad och härlig miljö! Speciellt höjd och bergsklättring </p><p>St Anton mega skidsystem!</p><p>Värt att besöka för apres! Och murme, Swedish sundays!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alexandros!, post: 1318570, member: 174863"] Har besökt bägge säsong 24/25, nu. Här är sammanfattningen mellan de!!!! St Anton vecka 11, Mycket fest, Kk, taps och moserwirt!! Glaskross i fest!!!! Skidåkningen är på topp! Att köra run of fame är så himla skoj speciellt att ta en glass när man vunnit!!! Chamonix vecka 14 Tre dagar in av sju! Men grand montets mega bra åk dimma första timmen, sen sol och bara gött!! Dock är jag inte lika nöjd för att åka på olika orter kräver buss emellan jämfört med st Anton! Där man kan åka överallt! Så min slutsats hittills är att båda är värda! Cham magisk stad och härlig miljö! Speciellt höjd och bergsklättring St Anton mega skidsystem! Värt att besöka för apres! Och murme, Swedish sundays!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St. Anton eller Chamonix
Tillbaka
Topp