St Anton, fin åkning och schysta fester!?

yannica

Ny medlem
St Anton, fin åkning och schysta fester!?
Vi är tre levnadsglada och åksugna tjejer som from i slutet av november tänker packa våra pinaler och dra till österrike för, förhoppningsvis, fem månaders säsongsarbete med mycket fest och åkning. Vi söker nu alla möjliga sorters tips från erfarna och oerfarna säsongare och freeridemedlemmar. Vi uppskattar alla tips på lämpliga bostäder, arbeten som är lätta att få, förberedelser inför resan etc. Alla tips och råd mottages med stor tacksamhet!

kram

jannika, emelie och naken
 
St Anton, fin åkning och schysta fester!?
leta efter städ jobb på dirr... tjejer kan inte ha disk jobb o killar kan inte städa.. så tänker dom.. kommer ni ner i november finns de risk att ni hittar boende i anton.. om inte så ta pettneu. finns fina o bra boende billigt.. 5min me en gratis skidbuss..

ses där nere damer ;)

lycka till
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp