yannica
Ny medlem
St Anton, fin åkning och schysta fester!?
Vi är tre levnadsglada och åksugna tjejer som from i slutet av november tänker packa våra pinaler och dra till österrike för, förhoppningsvis, fem månaders säsongsarbete med mycket fest och åkning. Vi söker nu alla möjliga sorters tips från erfarna och oerfarna säsongare och freeridemedlemmar. Vi uppskattar alla tips på lämpliga bostäder, arbeten som är lätta att få, förberedelser inför resan etc. Alla tips och råd mottages med stor tacksamhet!
kram
jannika, emelie och naken
kram
jannika, emelie och naken