Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton, fin åkning och schysta fester!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="yannica" data-source="post: 129239" data-attributes="member: 54572"><p>Vi är tre levnadsglada och åksugna tjejer som from i slutet av november tänker packa våra pinaler och dra till österrike för, förhoppningsvis, fem månaders säsongsarbete med mycket fest och åkning. Vi söker nu alla möjliga sorters tips från erfarna och oerfarna säsongare och freeridemedlemmar. Vi uppskattar alla tips på lämpliga bostäder, arbeten som är lätta att få, förberedelser inför resan etc. Alla tips och råd mottages med stor tacksamhet! </p><p></p><p>kram</p><p></p><p>jannika, emelie och naken</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="yannica, post: 129239, member: 54572"] Vi är tre levnadsglada och åksugna tjejer som from i slutet av november tänker packa våra pinaler och dra till österrike för, förhoppningsvis, fem månaders säsongsarbete med mycket fest och åkning. Vi söker nu alla möjliga sorters tips från erfarna och oerfarna säsongare och freeridemedlemmar. Vi uppskattar alla tips på lämpliga bostäder, arbeten som är lätta att få, förberedelser inför resan etc. Alla tips och råd mottages med stor tacksamhet! kram jannika, emelie och naken [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton, fin åkning och schysta fester!?
Tillbaka
Topp