Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St anton för 5 studenter!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="splendid" data-source="post: 401967" data-attributes="member: 76249"><p>Det är autoban hela vägen ner när ni kommer till Tyskland, och de är ju motorväg genom Danmark me så de är inga problem, tror vägen smalnade av sista två milen bara när vi närmade oss st, anton annars va de bara att ösa hela vägen ner. </p><p></p><p>men se till att ta me er snökedjor och ha en bil som klarar uppförsbackarna <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Min Ford Escort gjorde de iofs men vi hade riktigt bra underlag =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="splendid, post: 401967, member: 76249"] Det är autoban hela vägen ner när ni kommer till Tyskland, och de är ju motorväg genom Danmark me så de är inga problem, tror vägen smalnade av sista två milen bara när vi närmade oss st, anton annars va de bara att ösa hela vägen ner. men se till att ta me er snökedjor och ha en bil som klarar uppförsbackarna ;) Min Ford Escort gjorde de iofs men vi hade riktigt bra underlag =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St anton för 5 studenter!
Tillbaka
Topp