Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton, Hjälp?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bud66" data-source="post: 568376" data-attributes="member: 12646"><p>Hej hej!</p><p></p><p>Under mina säsonger i Anton brukade jag sticka ner någon gång runt mitten av november och det tyckter jag är en bra tid att sticka ner, slutet av november och december brukar vara fruktansvärt kul månader... </p><p></p><p></p><p>Men, en säsong stack jag ner den 3:dje oktober och det får jag allt säga var \"något tidigt\".. Sömnigt \"på riktigt\" i byn.. Enda positiva jag kan komma på när jag stack ner så tidigt var att jag blev väldigt vältränad innan säsongen startade.. Enda man kunde göra på dagarna var ju att vara ute och springa och cykla mountainbike så det blev ganska många turer upp till Galzig och liknande..</p><p></p><p>Men man ska passa sig för vissa saker.. Jag lyckades med konststycket att ramla i Rosanna (bäcken som rinner..) på cykeln...Inget att rekommendera, djävligt kallt.. och Rosanna är djupare än man tror på sina ställen...</p><p></p><p>Ha en bra säsong i St:Anton!</p><p>Henrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bud66, post: 568376, member: 12646"] Hej hej! Under mina säsonger i Anton brukade jag sticka ner någon gång runt mitten av november och det tyckter jag är en bra tid att sticka ner, slutet av november och december brukar vara fruktansvärt kul månader... Men, en säsong stack jag ner den 3:dje oktober och det får jag allt säga var \"något tidigt\".. Sömnigt \"på riktigt\" i byn.. Enda positiva jag kan komma på när jag stack ner så tidigt var att jag blev väldigt vältränad innan säsongen startade.. Enda man kunde göra på dagarna var ju att vara ute och springa och cykla mountainbike så det blev ganska många turer upp till Galzig och liknande.. Men man ska passa sig för vissa saker.. Jag lyckades med konststycket att ramla i Rosanna (bäcken som rinner..) på cykeln...Inget att rekommendera, djävligt kallt.. och Rosanna är djupare än man tror på sina ställen... Ha en bra säsong i St:Anton! Henrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton, Hjälp?!
Tillbaka
Topp