Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st anton i vinter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="camoy" data-source="post: 121020" data-attributes="member: 33548"><p>tycker val thorens låter som ett mycket bra alternativ!</p><p>har varit där i 2 säsonger nu och kan stället ganska bra vid det här laget. det bästa me val tho är att du kan hitta grymt party men samtidigt går typ halva säsongargänget o lägger sej i tid om det snöar på kvällen för att va uppe me första liften på morronen. folk som verkligen älsakr skidåkningen alltså. </p><p>ett annat plus är att det ligger så högt så det för det mesta finns bra snö. </p><p>fråga gärna om det e nåt mer du vill veta!</p><p>c</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="camoy, post: 121020, member: 33548"] tycker val thorens låter som ett mycket bra alternativ! har varit där i 2 säsonger nu och kan stället ganska bra vid det här laget. det bästa me val tho är att du kan hitta grymt party men samtidigt går typ halva säsongargänget o lägger sej i tid om det snöar på kvällen för att va uppe me första liften på morronen. folk som verkligen älsakr skidåkningen alltså. ett annat plus är att det ligger så högt så det för det mesta finns bra snö. fråga gärna om det e nåt mer du vill veta! c [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st anton i vinter
Tillbaka
Topp