Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st anton i vinter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kjorling" data-source="post: 121023" data-attributes="member: 13714"><p>Har oxå planer på St Anton i vinter. Ska igentligen göra lumpen, "men har ju så ont i knät" <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p>Är det nån som vet var man lättast hör av sig om man vill ha bostad. Har absolut inget emot att bo ihop med några pers. Bara det är reletivt nära liftarna. </p><p></p><p>Brukar det vara lätt att få jobb när man väl är nere?</p><p></p><p>//Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kjorling, post: 121023, member: 13714"] Har oxå planer på St Anton i vinter. Ska igentligen göra lumpen, "men har ju så ont i knät" :-) Är det nån som vet var man lättast hör av sig om man vill ha bostad. Har absolut inget emot att bo ihop med några pers. Bara det är reletivt nära liftarna. Brukar det vara lätt att få jobb när man väl är nere? //Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st anton i vinter
Tillbaka
Topp