Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st anton i vinter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cha_LL_e" data-source="post: 121025" data-attributes="member: 52861"><p>Tjenare tjenare, Challe heter jag. Jag tar hellre självmord än att stanna hemma i Sverige i vinter! Såg de här forumet och att ni nu är kring 5 pers som är rejält sugna på att åka till St Anton. Ni verkar alla vilja bo tillsammans för att få ner kostnaderna? De är jäkligt bra så de är jag mer än gärna med på =D Kommer ni åka ner och isåfall när? Ni måste höra av er till mig om inte allt är bullshit dvs? Som sagt hör av er!111</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cha_LL_e, post: 121025, member: 52861"] Tjenare tjenare, Challe heter jag. Jag tar hellre självmord än att stanna hemma i Sverige i vinter! Såg de här forumet och att ni nu är kring 5 pers som är rejält sugna på att åka till St Anton. Ni verkar alla vilja bo tillsammans för att få ner kostnaderna? De är jäkligt bra så de är jag mer än gärna med på =D Kommer ni åka ner och isåfall när? Ni måste höra av er till mig om inte allt är bullshit dvs? Som sagt hör av er!111 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st anton i vinter
Tillbaka
Topp