Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st. Anton - igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_Stralfors" data-source="post: 52237" data-attributes="member: 29109"><p>Det finns lite olika alternativ när det gäller boende.</p><p></p><p>Boende med jobb vilket suger eftersom man är helt i arbetsgivarens händer och det kommer vara ganska mycket jobb som redan är tagna vid 25 nov</p><p></p><p>Du får räkna med arbetstider på mellan 30 och 40 timmar i veckan för att få boende med jobb.</p><p></p><p>Om du fixar ett boende utan jobb ligger hyran på mellan 15 och 20 euro per natt. Då man befinner sig på gångavstånd från S:t Anton centrum.</p><p></p><p>Ring till informaitonscentralen i S:t Anton som du hittar på deras hemsida, och fråga om säsongsboende. De brukar veta iaf lite.</p><p></p><p>Du kan även höra efter ett ställe som heter Traxl, som inhyser säsongare, skabbigt som fan men 15 euro per natt och bra läge.</p><p></p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_Stralfors, post: 52237, member: 29109"] Det finns lite olika alternativ när det gäller boende. Boende med jobb vilket suger eftersom man är helt i arbetsgivarens händer och det kommer vara ganska mycket jobb som redan är tagna vid 25 nov Du får räkna med arbetstider på mellan 30 och 40 timmar i veckan för att få boende med jobb. Om du fixar ett boende utan jobb ligger hyran på mellan 15 och 20 euro per natt. Då man befinner sig på gångavstånd från S:t Anton centrum. Ring till informaitonscentralen i S:t Anton som du hittar på deras hemsida, och fråga om säsongsboende. De brukar veta iaf lite. Du kan även höra efter ett ställe som heter Traxl, som inhyser säsongare, skabbigt som fan men 15 euro per natt och bra läge. Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
st. Anton - igen
Tillbaka
Topp