Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St ANTON. Information tack
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="richie_sthlm" data-source="post: 901352" data-attributes="member: 96546"><p>Flyg till Innsbruck eller Zurich är det som gäller. Från Innsbruck är det Taxi som gäller, kan kosta lite. Zurich så tar man tåg som tar ca: 3h o kostar runt 600sek tur o retur.</p><p></p><p>Går även att åka tåg från köpehamn till st.anton med något enstaka byte.</p><p></p><p>St.anton i sig är som tv programet "Magaluf" fast då det är i alpmiljö.</p><p></p><p>Vet inte riktigt hur utbudet av skidor är i södra sverige, men det finns bra många butiker i den där lilla staden. Så ska du köpa något rekommenderar jag att du köper något på plats. Dels för att du får bra tips från de som jobbar i butiken och jag har aldrig fått känslan att du blir blåst eller liknande. Om du ska köpa något snacka med Andy på Jennewein sport (huvudbutiken som ligger mellan Surfers Paradise och Rendl liften) och så hälsar du från Richie så kommer du få bra hjälp.</p><p></p><p>Gällande skidlärare så tycker jag nog det är mer värt att låta någon polare eller dylikt hjälpa dig först så att du får lära känna på balansen med mera och efter någon dag ta en skidlärare. Alt. så raggar du upp någon skidlärare på aprés ski.</p><p></p><p>Om du vill hitta annat folk som ska till St.anton kan du kolla i den här tråden:</p><p><a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=77463" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=77463</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="richie_sthlm, post: 901352, member: 96546"] Flyg till Innsbruck eller Zurich är det som gäller. Från Innsbruck är det Taxi som gäller, kan kosta lite. Zurich så tar man tåg som tar ca: 3h o kostar runt 600sek tur o retur. Går även att åka tåg från köpehamn till st.anton med något enstaka byte. St.anton i sig är som tv programet "Magaluf" fast då det är i alpmiljö. Vet inte riktigt hur utbudet av skidor är i södra sverige, men det finns bra många butiker i den där lilla staden. Så ska du köpa något rekommenderar jag att du köper något på plats. Dels för att du får bra tips från de som jobbar i butiken och jag har aldrig fått känslan att du blir blåst eller liknande. Om du ska köpa något snacka med Andy på Jennewein sport (huvudbutiken som ligger mellan Surfers Paradise och Rendl liften) och så hälsar du från Richie så kommer du få bra hjälp. Gällande skidlärare så tycker jag nog det är mer värt att låta någon polare eller dylikt hjälpa dig först så att du får lära känna på balansen med mera och efter någon dag ta en skidlärare. Alt. så raggar du upp någon skidlärare på aprés ski. Om du vill hitta annat folk som ska till St.anton kan du kolla i den här tråden: [URL]https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=77463[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St ANTON. Information tack
Tillbaka
Topp