Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton Januari
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emmaviktoria" data-source="post: 1026119" data-attributes="member: 97149"><p>Hej! </p><p></p><p>Vi är två gamla St Anton-säsongare (09/10 och 10/11), som har tagit ledigt från plugget för att dra ner och hälsa på efter jul (25-26 dec), till slutet av vecka 4. Problemet just nu är att hitta ett ställe att bo, som passar en studerandes plånbok. Någon som har boende på g, som saknar roomies, eller andra tips på vart man kan hitta boende? </p><p></p><p>Tack och hej, </p><p>Emma och Mikkel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emmaviktoria, post: 1026119, member: 97149"] Hej! Vi är två gamla St Anton-säsongare (09/10 och 10/11), som har tagit ledigt från plugget för att dra ner och hälsa på efter jul (25-26 dec), till slutet av vecka 4. Problemet just nu är att hitta ett ställe att bo, som passar en studerandes plånbok. Någon som har boende på g, som saknar roomies, eller andra tips på vart man kan hitta boende? Tack och hej, Emma och Mikkel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton Januari
Tillbaka
Topp