Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
st.anton jibb??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChamBenkeYxan" data-source="post: 116249" data-attributes="member: 34055"><p>Där e en park i rendel (ett av bergen i anton)</p><p>men den suger ganska kraftigt.</p><p>Där är en bra park i Lech däremot.</p><p>Lech är ungefär 45min buss från st anton och går på samma liftkort.</p><p>man kan även åka skidor nästan hela vägen till lech (måste ta buss mellan stuben och zurs).</p><p></p><p>Men mitt tips till dig är att skita i parken det e mkt roligare att tura i anton med omnejd.</p><p>Går nästan alltid att hitta ospårat om man bara pallar sätta på stighudarna.</p><p></p><p>MvH</p><p>Henrik</p><p>The Man </p><p>The Myth</p><p>The Slacker</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChamBenkeYxan, post: 116249, member: 34055"] Där e en park i rendel (ett av bergen i anton) men den suger ganska kraftigt. Där är en bra park i Lech däremot. Lech är ungefär 45min buss från st anton och går på samma liftkort. man kan även åka skidor nästan hela vägen till lech (måste ta buss mellan stuben och zurs). Men mitt tips till dig är att skita i parken det e mkt roligare att tura i anton med omnejd. Går nästan alltid att hitta ospårat om man bara pallar sätta på stighudarna. MvH Henrik The Man The Myth The Slacker [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
st.anton jibb??
Tillbaka
Topp