Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton kostnad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vctr" data-source="post: 1064448" data-attributes="member: 136740"><p>Grovt räknat:</p><p></p><p>Boende ca 600 euro/månad (billigaste) = 2400 euro för 4 månader.</p><p></p><p>Liftkort: ca 750 euro vill jag minnas för ett säsongskort, jobbar du mer än 30h/vecka i minst 3 månader (tror jag det är) så får du tillbaka en större del av kostnaden för liftkortet.</p><p></p><p>Käk: Räkna ca 150-200 euro/månad om du vill leva någorlunda drägligt = 600 euro minimum för 4 månader.</p><p></p><p>Dryck (öl): Ojoj, billigt är det med svenska mått men allt beror ju på. Jag brände kanske 100 euro/månad om ens det.</p><p></p><p>Övrigt: resor till andra ställen? Försäkring? Annan utrustning? Lätt att bli sugen när man ser utbudet..</p><p></p><p>Totalt: 3850 euro för 4 månader och då lever man rätt snålt. Betänk själv att leva för mindre än 10.000 kr per månad på en turistort. Jag tror du ska räkna med att lägga runt 40.000 kr iallafall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vctr, post: 1064448, member: 136740"] Grovt räknat: Boende ca 600 euro/månad (billigaste) = 2400 euro för 4 månader. Liftkort: ca 750 euro vill jag minnas för ett säsongskort, jobbar du mer än 30h/vecka i minst 3 månader (tror jag det är) så får du tillbaka en större del av kostnaden för liftkortet. Käk: Räkna ca 150-200 euro/månad om du vill leva någorlunda drägligt = 600 euro minimum för 4 månader. Dryck (öl): Ojoj, billigt är det med svenska mått men allt beror ju på. Jag brände kanske 100 euro/månad om ens det. Övrigt: resor till andra ställen? Försäkring? Annan utrustning? Lätt att bli sugen när man ser utbudet.. Totalt: 3850 euro för 4 månader och då lever man rätt snålt. Betänk själv att leva för mindre än 10.000 kr per månad på en turistort. Jag tror du ska räkna med att lägga runt 40.000 kr iallafall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton kostnad
Tillbaka
Topp