Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton kostnad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olichor" data-source="post: 1064550" data-attributes="member: 135950"><p>För att ge lite perspektiv. När jag bodde i flirsch första året pröjsade jag 1200 euro för hela säsongen. </p><p></p><p>Andra året bodde jag i pettneu, där jag istället fick betala ca. 2100 euro ungefär. St Anton ska du helt klart räkna med 600 och då är det billigt. </p><p></p><p>Allt som allt tror jag nog det är rimligt att räkna med att det går ca. 4000 euro. Beror dock helt och hållet på hur mycket du är ute och festar och hur mycket du unnar dig i backen etc. </p><p></p><p>Vet på rak arm att Hotel Pezina i Flirsch har en lägenhet i källaren (som är rätt äcklig) där du kommer undan billigt. </p><p></p><p>Som du säger så hinner man ju med att göra det mesta, krävs bara lite planering och tajma bussarna. Annars tar det ju inte mer än 20-25 min och då sparar du in en rejäl slant</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olichor, post: 1064550, member: 135950"] För att ge lite perspektiv. När jag bodde i flirsch första året pröjsade jag 1200 euro för hela säsongen. Andra året bodde jag i pettneu, där jag istället fick betala ca. 2100 euro ungefär. St Anton ska du helt klart räkna med 600 och då är det billigt. Allt som allt tror jag nog det är rimligt att räkna med att det går ca. 4000 euro. Beror dock helt och hållet på hur mycket du är ute och festar och hur mycket du unnar dig i backen etc. Vet på rak arm att Hotel Pezina i Flirsch har en lägenhet i källaren (som är rätt äcklig) där du kommer undan billigt. Som du säger så hinner man ju med att göra det mesta, krävs bara lite planering och tajma bussarna. Annars tar det ju inte mer än 20-25 min och då sparar du in en rejäl slant [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton kostnad
Tillbaka
Topp