Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton kostnad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olichor" data-source="post: 1064623" data-attributes="member: 135950"><p>Pettneu är rätt nära och väldit smidigt att ta sig in. Under dagen går bussarna väldigt ofta så inget att tänka på och det är gratis skidbussar. När det kommer till kvällen så brukade vi alltid samlas ett gäng och ta taxi in. Nattbussen kostar 5 euro så billigare med taxi. </p><p></p><p>Flirsch har också bussar som går rätt ofta på dagen tar dock mer än dubbla tiden att ta sig dit. Tror egentligen inte att det finns något som är bättre i denna byn mer än att priset är lägre. Här gäller nattbuss om du inte fyller en taxi vilket är ovanligt i dem trakterna. </p><p></p><p>Kanske inte "får" säga detta, men många som bor i St Anton har en längre färd ner till centrum än vad jag hade från Pettneu, med det sagt så bara för att du bor i Anton behöver det inte vara jätte mycket smidigare. </p><p></p><p>Du har Schnann (mellan pettneu och flirsch). Har väldigt dålig koll på den byn.</p><p></p><p>Och även St Jakob, personligen tycker jag inte det är värt att betala den extra slanten om man bor i st jakob jämfört med Pettneu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olichor, post: 1064623, member: 135950"] Pettneu är rätt nära och väldit smidigt att ta sig in. Under dagen går bussarna väldigt ofta så inget att tänka på och det är gratis skidbussar. När det kommer till kvällen så brukade vi alltid samlas ett gäng och ta taxi in. Nattbussen kostar 5 euro så billigare med taxi. Flirsch har också bussar som går rätt ofta på dagen tar dock mer än dubbla tiden att ta sig dit. Tror egentligen inte att det finns något som är bättre i denna byn mer än att priset är lägre. Här gäller nattbuss om du inte fyller en taxi vilket är ovanligt i dem trakterna. Kanske inte "får" säga detta, men många som bor i St Anton har en längre färd ner till centrum än vad jag hade från Pettneu, med det sagt så bara för att du bor i Anton behöver det inte vara jätte mycket smidigare. Du har Schnann (mellan pettneu och flirsch). Har väldigt dålig koll på den byn. Och även St Jakob, personligen tycker jag inte det är värt att betala den extra slanten om man bor i st jakob jämfört med Pettneu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St Anton kostnad
Tillbaka
Topp