Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St.Anton - Lite Svar från de allvetande veteranerna plz!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="claesthemas" data-source="post: 21350" data-attributes="member: 13803"><p>tjenare! var en halv säsong i anton i år. jag och några polare bodde i petneu, ligger ca 6 km utanför anton. vi betalade ca 150 sch/natten. det är ca 100 skr. när en av polarna flyttade blev huran högre för mig och kompis nr 2, valigast är att man betalar per person och inte för hela lägenheten, men ni kan gör som oss och smyga in lite trevligt folk så blir hyran lägre. har ni bil med er ner så bo i petneu=billigare. men gör som anna skriver om du kommer ner sent, ring till turist infon. lycka till /Claes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="claesthemas, post: 21350, member: 13803"] tjenare! var en halv säsong i anton i år. jag och några polare bodde i petneu, ligger ca 6 km utanför anton. vi betalade ca 150 sch/natten. det är ca 100 skr. när en av polarna flyttade blev huran högre för mig och kompis nr 2, valigast är att man betalar per person och inte för hela lägenheten, men ni kan gör som oss och smyga in lite trevligt folk så blir hyran lägre. har ni bil med er ner så bo i petneu=billigare. men gör som anna skriver om du kommer ner sent, ring till turist infon. lycka till /Claes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
St.Anton - Lite Svar från de allvetande veteranerna plz!
Tillbaka
Topp