Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton över påskveckan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowbird" data-source="post: 155526" data-attributes="member: 36277"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag är sugen på lite härlig vårskidåkning i St Anton över påsken. Är det någon som jag kan åka med den sjunde, åttonde eller nionde april? Hem vill jag den 16:e eller 17:e april. Går det att åka med en av riktningarna funkar det också. Jag bor i Göteborg och hjälper gladeligen till med körningen. Jag har jobbat som skidlärare i åtta säsonger så om du är snäll kan jag bjuda på off-pisttips i överflöd...</p><p></p><p>Med vänliga hälsningar!</p><p></p><p>Pehr Hallberg</p><p></p><p>pehr_hallberg@hotmail.com</p><p>0707-413 481</p><p>031-51 92 26</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowbird, post: 155526, member: 36277"] Hej! Jag är sugen på lite härlig vårskidåkning i St Anton över påsken. Är det någon som jag kan åka med den sjunde, åttonde eller nionde april? Hem vill jag den 16:e eller 17:e april. Går det att åka med en av riktningarna funkar det också. Jag bor i Göteborg och hjälper gladeligen till med körningen. Jag har jobbat som skidlärare i åtta säsonger så om du är snäll kan jag bjuda på off-pisttips i överflöd... Med vänliga hälsningar! Pehr Hallberg pehr_hallberg@hotmail.com 0707-413 481 031-51 92 26 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton över påskveckan?
Tillbaka
Topp