Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton people, st anton! 18/19
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WilliamNadell" data-source="post: 1137204" data-attributes="member: 166345"><p>Hallå ja, William från Svea rikes huvudstad Göteborg här! Söker intensivt efter några sköna prickar att dela boende med nere i Österrikes Pärla, St anton. </p><p></p><p>Polarna ska ner, har även jag nu kommit på att jag måste ner. Givetvis står jag utan boende för närvarande.</p><p></p><p>Har varit i St Anton några gånger tidigare så känner till orten någorlunda.</p><p></p><p>Har du en plats över eller en bekant som behöver fler till boendet tveka inte, hit me UP! FB, insta.. om de så måste fan, skriv på lunarstorm, bilddagboken?! JK</p><p> William Nådell är namnet iallafall.</p><p></p><p>För övrigt 20 barre, pensionerad hockeyspelare, åkt skidor så länge jag kan minnas. Ambitionen är att ta vara på varenda millimeter puder som erbjuds. Afterski och en kall på kvällen är jag ingen motståndare till om man säger så.</p><p></p><p>Får ni ha de gott så länge så hoppas jag vi hörs!</p><p>// William</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WilliamNadell, post: 1137204, member: 166345"] Hallå ja, William från Svea rikes huvudstad Göteborg här! Söker intensivt efter några sköna prickar att dela boende med nere i Österrikes Pärla, St anton. Polarna ska ner, har även jag nu kommit på att jag måste ner. Givetvis står jag utan boende för närvarande. Har varit i St Anton några gånger tidigare så känner till orten någorlunda. Har du en plats över eller en bekant som behöver fler till boendet tveka inte, hit me UP! FB, insta.. om de så måste fan, skriv på lunarstorm, bilddagboken?! JK William Nådell är namnet iallafall. För övrigt 20 barre, pensionerad hockeyspelare, åkt skidor så länge jag kan minnas. Ambitionen är att ta vara på varenda millimeter puder som erbjuds. Afterski och en kall på kvällen är jag ingen motståndare till om man säger så. Får ni ha de gott så länge så hoppas jag vi hörs! // William [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St anton people, st anton! 18/19
Tillbaka
Topp