Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton säsong 15/16 4 lediga platser i boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EricH" data-source="post: 1061104" data-attributes="member: 67859"><p>Söker 1-4 roomies dec - apr</p><p>Har en 6 manna lägenhet på "Siedlung Mooserkreuz" bokad för säsongen. Ligger nära afterskin, 1 min från skidbussen som går var 10e min och en kvart att gå till byn.</p><p>Lägenheten är riktigt fräsch och har ett stort kök/vardagsrum, 2 sovrum och stort badrum. Skidförråd, parkeringsplats, tvättmaskin, torktumlare, diskmaskin, ugn, spis, micro, wifi allt finns. Bodde där förra säsongen, hyresvärden är bergsguide och sjukt trevlig. Så länge det inte stökas överdrivet är dom jäkligt chill med att ha förfester etc. Hyran är 700€/mån per person.</p><p>Just nu är det jag o Siri Björk som kommer bo där så söker skönt folk att dela med. Spelar ingen roll om du reser ensam eller om ni e ett gäng. Gärna någon som gjort säsong tidigare och är van att dela boende. Vi gillar o festa men pow > bärs så hoppas ni också är motiverade och vill ta skidåkningen seriöst. Om ni har bil är det ett stort plus! </p><p>Skicka ett PM till mig på FB (Matthias Karthäuser) om ni är intresserade</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EricH, post: 1061104, member: 67859"] Söker 1-4 roomies dec - apr Har en 6 manna lägenhet på "Siedlung Mooserkreuz" bokad för säsongen. Ligger nära afterskin, 1 min från skidbussen som går var 10e min och en kvart att gå till byn. Lägenheten är riktigt fräsch och har ett stort kök/vardagsrum, 2 sovrum och stort badrum. Skidförråd, parkeringsplats, tvättmaskin, torktumlare, diskmaskin, ugn, spis, micro, wifi allt finns. Bodde där förra säsongen, hyresvärden är bergsguide och sjukt trevlig. Så länge det inte stökas överdrivet är dom jäkligt chill med att ha förfester etc. Hyran är 700€/mån per person. Just nu är det jag o Siri Björk som kommer bo där så söker skönt folk att dela med. Spelar ingen roll om du reser ensam eller om ni e ett gäng. Gärna någon som gjort säsong tidigare och är van att dela boende. Vi gillar o festa men pow > bärs så hoppas ni också är motiverade och vill ta skidåkningen seriöst. Om ni har bil är det ett stort plus! Skicka ett PM till mig på FB (Matthias Karthäuser) om ni är intresserade [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St Anton säsong 15/16 4 lediga platser i boende
Tillbaka
Topp